Thursday, July 15, 2010

About Us

Setelah beberapa hari mencuba untuk mengasingkan atau memindahkan blog yang difollow mengikut jantina, terdapat kesukaran untuk berbuat demikian kerana agak sukar untuk menentukannya. Ini kerana blog terdiri dari beberapa golongan penulisnya. Ada yang secara direct meletakkan gambar atau nama mereka di profile, blog URL atau nama blog itu sendiri. Ada pula yang menggunakan nama yang agak kreatif dah agak sukar untuk menentukan jantina nya. Ditambah pula tiada penerangan yang lebih terperinci di ruangan profile blog tersebut.

Dengan itu usaha untuk memisahkan kedua-duanya agak sukar dan terpaksa digabungkan semula. Jadi widget dibawah masih lagi ada dua kategori, iaitu MY FRIEND LIST dan EXCHANGE LINK FRIEND LIST. Untuk widget yang disebelah kiri tersebut adalah dari blog yang telah aku follow, dan hanya 10 blog yang diupdate sahaja akan terpapar disitu.

Untuk widget yang disebelah kanan pula, adalah tambahan blog yang diperolehi dari link exchange form kat sebelah atas blog ini. Untuk widget ini aku akan update secara manual selepas link diupdate ke dalam form tersebut. Ia juga hanya akan memaparkan 10 blog yang diupdate sahaja. Kerana form exchange link ini baru diletakkan dan hanya terdapat 7 link yang sudah terpapar, jadi semua blog tersebut masih lagi terpapar.

Jadi jangan lepaskan peluang anda untuk meletakkan link dan menjadi 10 blog yang akan terpapar disini.

6 comments:

♥S@R@♥ said...

wah aktif lg blogspot ni..hehe

sara punye link dah ada x?..kehkeh

nurizan said...

ada... blum masukkan.. keh3x..

Zack Zaifull said...

kata nak tutup dah blog ni, aktif balik??

xazryx said...

hoho .aku termasuk dlm exchange list friend .thanx !

nurizan said...

aktif balik untuk mengetest nuffnang nih..

Helmet Putih said...

betul tu memang susah nak atur bloglist...kekadang aku pun terkejut (sendiri pun sama gak hihihi), nama dah berubah hinggakan aku dah tak tahu/lupa akan blog tu...pastu plak banyak yg x aktif berbulan2...salam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...