Tuesday, September 29, 2009

Khalisah: Gambar Raya di Meru 2009


.: Beraya di rumah kakak no 2 :.


Khalisah: Ayah, nape khalisah tak pakai baju sama kaler dengan ayah?
Ayah: Ye la, nape yer? baju khalisah tgh basuh tak kering lagi kot.. hehe


.: Beraya di rumah abg no 2 :.


.: Beraya di rumah kakak no 1 :.


.: Beraya, makan, beraya, makan :.


Khalisah: Bila kita nak beraya ni yah?
Ayah: Ala khalisah pun baru bangun tido cemana nak gi beraya...
Khalisah: Jom kita beraya.. vrommm vrommm!!

untuk detail album gambar bleh KLIK SINI

8 comments:

|a|r|i|e|z|a| said...

gmbar last khalisah mmg cumil!!!

eiman@nurizan said...

Khalisah: untie arieza ni asik kata khalisah cumil, dia cumil ke yah?
Ayah: Dia cumil? hmmmmm.... hahha

|a|r|i|e|z|a| said...

jahat!!!

ayaah: oh dia bkn takat cumil je.. khalisah kena tabik kt dia tau!

hahaaha

eiman@nurizan said...

arieza: jom khalisah sama ayah tabik kat untie arieza.. haha

nas said...

comel la awek pki spek tu..hehe tapi lagi comel khalisah yg tgh belajar nak merempit tu...

eiman@nurizan said...

nas: mana ada awek pakai spek? yang pakai spek ni aku ler.. hahha

ZuL said...

wow...one big happy family!!!!

eiman@nurizan said...

zul: nak kata big tak sangat kot, setakat ni adik beradik ada 10, yang dah kawin 7, 7*2=14, anak sedara dah 17 orang...jadi total adalah dalam 31 orang.. tapi jarang dapat semua sekali ada..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...