Tuesday, August 4, 2009

Blackpepper Steak! STIZZER Uptown PJ

Aku kembali mengupdate blog.. agak lama tak update blog nih.. bila nak update mesti dimulakan dengan makanan.. kepada penggemar steak/western food bleh la try kat Uptown Damansara Utama.. tak tau nak pegi.. tak susah la nak pegi.. Kalau lalu LDP nak gi 1 Utama tu Damansara Utama belah kiri..

Kat uptown ni tak yah susah2 nak tunggu orang amik order.. kalau korang datang situ, tak sempat nak duduk orang dah kerumun nak amik order.. kalau sapa2 tak tahan mau lari balik rumah.. haha.. Kalau korang nak try gi carik kedai nama STIZZER.. sume western food ada jual kat situ.. jadi inilah makanan yang best kat situ bagi aku la.. dah penah try tempat2 lain tapi tak se best kat sini.. tapi harga dah naik skit ler.. sebelum ni RM10 je, ari tu aku pegi dah naik RM12..


.: Menu yang aku order, Blackpepper Steak.. lupa nak amik gambar masa berasap2 lagi :.

Jadi sesapa nak gi tu dan tak tau jalan bleh la banjer aku, nanti aku tolong bawakkan gi situ..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...