Saturday, December 20, 2008

Jalan2 ke KL

Ni baru je balik dari KL, tadi pagi pegi dalam kul 11.00 am (tak sempat tengok mawi nikah.. haha). Laluan kali ni aku guna NKVE je malas nak redah jem kat Federal Highway.. kalau pegi time2 kul 11.oo am kat Federal tu memang saja cari nahas ler dengan jem.

So aku pegi lalu Setia Alam --> NKVE --> Jalan Duta --> Bulatan Segambut --> Jalan Kuching --> Maju Junction. Aku parking je kat Maju Junction sebab dah biasa parking kat situ kalau nak jalan area2 Campbell, Sogo, Pertama... Tujuan nyer nak gi kat Campbell amik khemah dua bijik (betul ke penjodoh bilangan utk khemah ni eh?) kat situ je kejap je dalam setengah jam dah kuar balik dari Maju Junction

Aku pun call member lama nak gi jumpa kat KLCC, nasib jalan ke arah situ tak jem lagi, kalau tak jenuh nak gi redah.. Lama dah tak jumpa member aku nih dekat setahun lebih rasanya.. sampai kat KLCC dalam kul 12.15 pm. Janji nak jumpa kat Masjid As Syakirin, so aku pun sampai dulu tunggu dalam 15 minit gak la sebab dia baru gerak dari rumah tak jauh dari situ...

Lepas jumpa tu kitaorang gerak gi minum kat sebelah KLCC, apa ntah nama kompleks tuh... blasah je la janji bleh minum2 sambil borak2. Member aku ni kira keje supervisor kat situ, jaga air pancut kat taman KLCC ngan area masjid... keje dia aku tengok memang sempoi la.. macam orang tak keje.. maklumla keje supervisor... haha

Pukul 2 lebih aku pun gerak la balik dari KLCC tu sebab member aku nak pi meeting Pekida kat Bukit Bintang dalam kul 3.00 pm (keje tapi bleh buat benda lain, best giler...). aku sampai rumah dalam kul 3.30 pm... letih gak la sebab dah lama tak gi jenjalan/lepak2 camtu... sambil2 tu usha torrent sebab tubu janji nak upload citer mawi nikah... usha jap kot ada mau download plak la.. adios...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...