Tuesday, August 4, 2009

TAG dari Kurosaki

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
Tengok CSI:NY

2. 2 jam yang lalu?
Main2 dengan Khalisah.. sambil tunggu wife balik keje

3. Minggu lepas?
Erkk! tak ingat dah.. haha

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
Dan Sebenarnya - Yuna
Radio - Imran Ajmain, Nabil, Diana Danielle
Masih Jelas - Hafiz

5. 3 binatang yang anda tak suka?
Anjing sebelah rumah - kacau Khalisah nak tido
Burung yang 'membuang' atas kereta
Nyamuk - dah kena beli penghalau nyamuk plak!

6. 5 fakta tentang anda?
Lelaki
Berkahwin
Bekerja
Seorang ayah
Malas menjawap tag... haha

7. Tahun depan mungkin anda?
Bukan mungkin lagi.. betul2 kenyataan.. dah abis bayar keta.. haha

8. Saya tak reti sangat…
nak beli CD/DVD original nih.. download aje.. haha

9. Saya pandai …
Jawap tag ini.. sampai bosan orang yang membacanya.. haha

10. Kawan saya…
Ramai yang dah berkahwin.. yang tak kawin2 lagi tu paham2 sendiri ler..

11. Saya ada…
Laptop yang bukan kepunyaan saya untuk menjawap tag ini.. haha

12. Saya seorang…
Ayah! yeay!

13. Adik saya…
Ada tiga orang, sorang dah kawin, sorang dah keje, sorang tgh blaja.. (skema je jawapan ni)

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…
laptop pinjam ini
mendownload citer2 best
kerenah Khalisah.. best!

15. Bilakah pertama kali bercinta?
Lama dah, tak ingat tahun berapa..

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
Selalu duk umah je..serius nih.. percayalah!

17. Saya rindu…
Aku, kau, dia.. (dah macam lagu pulak dah!)

18. Saya tak sabar…
Nak abiskan jawap tag ini, banyak sungguh soalannyer

19. 5 laman yang anda slalu layari?
Jiwang torrent
Blog kengkawan
Chedet.cc
Email yahoo dan company
Laman rumah.. boleh?!

20. Anda mahu tag?
Sesapa yang rajin bleh je jawap yer.. sila2

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...