Thursday, December 4, 2008

Kena TAG lagi...!~

Setelah aku cuba mengelakkan+mendiamkan diri dari menjawab TAG tersebut tapi tak berhasil jadi aku pun cuba jugak la menjawabnyer...

Soalan 1: Nyatakan destinasi terakhir anda pergi untuk merilekskan kepala otak dlm bulan November 08...jawapan wajib ada gambar posing maut...
aku takde gi memana sebab kena jaga baby, so destinasi aku adalah dalam rumah je... haha



Soalan 2: Apakah pengalaman manis yang pernah terjadi dalam hidup anda....wajib post gambar..
dapat baby girl pada 15/11/2008



Soalan 3: Apakah makanan kegemaran anda....gambar jugak...(saje mendera)
makanan takde had, sume boleh... cuma ada beberapa yang tak berapa gemar.. rujuk soalan seterusnya.. haha

Soalan 4: Makanan yang anda paling tidak gemar.... nak juga gambar...
sayur apa ntah aku cuba carik gambar jumpa yang nih



SOALAN 5: Sila lanjutkan tag ni kepada 7 orang... Mereka yang bertuah ialah:
luluchen
sara-mizbutterfly
mAr@ZiEy


4 comments:

luluchen said...

ala...malas tul nk jwb tag2 ni..dgn kesengalan tetikus yg blum ditukar ni lg la malas sungguh2

eiman@nurizan said...

haip2 mana bleh malas2 nanti tak naik gaji.. haha

teddi said...

taniah kerana anda menjadi seorang bapa kepada seorang anak perempuan

eiman@nurizan said...

tq teddi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...