Thursday, April 15, 2010

Kontroversi Maulana dan Ain terjawab Dalam Diari Akademi Fantasia

Hot News!: Kejutan Fahrin Ahmad untuk Farina
Hot News!: Kejutan Kontroversi untuk Maulana dan Ain

Diari akademi fantasia malam ini memaparkan beberapa kejutan terhadap pelajar2. Aku pun tengok dah part kejutan dari pihak produksi AF untuk Farina di mana Farina memang minat giler pada Fahrin Ahmad. Sedang berlatih menyanyi tetiba ada bunyi ketukan pintu dan Farina sangat terkejut apabila Fahrin muncul dimuka pintu bersama2 dengan sejambak bunga dan sebungkus coklat.

Farina yang masih terkejut tidak dapat menumpukan perhatian pada latihan apabila Fahrin sentiasa berada disisinya. Kemudian Fahrin memberikan dua keping kad tulisan tangan anak Farina. Pada mulanya Farina tidak mempercayai tetapi akhirnya tidak dapat menahan perasaannya apabila dapat mengecam tulisan tangan anaknya

Kejutan kedua pula penuh kontroversi. En Baha membawa Maulana ke dewan tarian dimana ditayangkan gambar seseorang di kaca TV. Segalanya terjawab bila Maulana mula berkomunikasi dan tertera dikaca TV dia sedang berkomunikasi dengan teman wanitanya. Setelah bertanya khabar masing2 bermula soalan2 panas dari teman wanita Maulana yang juga seorang gadis Cina (kot?)

Soalan yang pasti ditanyakan adalah berkenaan hubungan Maulana dengan Ain. Dengan muka terkejut Maulana menafikan hubungan baiknya dengan Ain tetapi soalan bertalu2 diajukan. Untuk menghangatkan suasana En Baha meminta Ain untuk membantu Maulana menjelaskan hubungan mereka kepada teman wanitanya. Maulana nampaknya bersungguh2 menyakinkan teman wanitanya dan mengaku dan membuat pilihan antara dua, Ain atau teman wanitanya, dia memilih teman wanitanya.

Begitulah kejutan yang dibawakan oleh pihak AF untuk para pelajarnya. Nantikan persembahan mereka pada minggu ini dengan lagu2 yang mencabar kewibawaan mereka!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...