Monday, April 5, 2010

Drama Akasia Na-O-Mei Episod Terakhir, Apakah Kesudahannya?

Hari ini merupakan episod terakhir bagi peminat2 drama Akasia: Na-O-Mei dengan tag line Dua Hati Bersatu Umpama Pantai dan Lautan. Drama ini bersiaran setiap hari Isnin hinggan Khamis pukul 6.30 petang di TV3 (http://www.tv3.com.my). Antara pelakon yang terlibat adalah Adiputra, Elly Mazlein, Jasmin Hamid, Wan Maimunah dan lain lain lagi.









Bagi yang mengikuti siri-siri ini setiap minggu mesti hendak mengetahui kesudahannya. Apakah yang terjadi kepada Na O Mei dan rakan2 nya? Semua rakan-rakan dijemput ke rumah Arman dan Arina untuk meraikan kejayaan Arina (tak ingat pulak sebab apa). Kamelia datang dengan sebuah kereta bersama-sama ibu dan bapanya, Na O Mei pula datang dengan Reza dan ibunya.

Aisyah pula ingin merahsiakan hubungan antara mereka semua disebabkan ingin melihat mereka semua bergembira pada pertemuan ini. Arman memberikan sebuah kad ucapan yang sangat besar kepada Na O Mei, dan cerita itu tamat begitu sahaja.

Sungguh tidak menarik kesudahan cerita ini. Nampak macam nak buat sambungan lain pulak. Sama-sama la kita nantikan jika ada sambungan nya di lain masa. Bagi yang mengikuti pasti sudah biasa mendengar lagu-lagu yang menjadi lagu latar untuk drama tersebut. Bagi yang ingin memiliki lagu-lagu tersebut dan ingin menjadikan ringtones handphone anda boleh mendapatkan di bawah ini

Han- Bisikan Rindu
Mahkota Band - Dinda
Nijid - Dosakan Aku
Mahkota Band - Terakhir
Vierra - Perih
Zigaz - Hidupmu Hidupku

DOWNLOAD SINI
download link credit to http://mediamalaya.blogmas.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...