Tuesday, March 16, 2010

Follower, Macam Mana Nak Click??

Ada beberapa follower aku yang mempunyai masalah macam ini. Aku berterima kasih sebab menjadi follower blog aku yang tak seberapa ini. maklumla blog picisan.. hehe.. Dulu jumlah follower aku ada la beberapa kerat sebab dulu tak aktif sangat berblog. Adalah dalam 5 ke 6 orang aje.

Alhamdulillah sekarang dah makin ramai, dah lepas 100 orang pun. Tapi aku menghadapi masalah ini kerana aku tidak boleh melawat blog beberapa follower aku. Biasanya kalau klik pada follower tersebut ada link ke blog dia, takde masalah la...






















Tapi bila klik pada follower tersebut tapi takde link nak pergi blog dia tu macam mana? Sesiapa yang tau cara mudah sila la bagi tahu.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...