Sunday, March 14, 2010

Apa dah jadi dengan akaun NUFFNANG aku nih??!!

Sekali tulis topik pasal nuffnang, siap tanda soal dan tanda seru lagi. nampak macam marah aje kan? apa yang nak dimarah sangat tu, apa yang telah terjadi dengan akaun nuffnang aku nih. tetiba aje jadik pelik. aku pun tak tau nak kata apa, macam mana boleh jadi macam ini. sebelum2 ini takde plak jadi macam ini. Aku pun cuba logout then login beberapa kali untuk confirmkan adakah betul apa yang aku nampak ini?

Nak kata tak betul mata aku dah siap pakai spek lagi, takkan la disebabkan spek dah lama tak tukar bleh jadik macam ini pada penglihatan aku. Jom tengok screenshot kat bawah ini, apa yang korang tengok pelik aje?




Sebenarnya takde pelik mana pun cuma terkejut dengan buffered earning aku semakin bertambah!! terima kasih pada korang yang menaikkan traffic kat blog aku ini. TERIMA KASIH!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...