Friday, January 29, 2010

Khalisah: Rambut Baru Saya

Post kali ini hanya untuk tunjukkan gambar terbaru anak aku, Khalisah dengan rambut barunya, digunting oleh Tokma nya tapi masa gunting rambut ni aku takde, tak tau la macam mana cara mengguntingnya, susah ke senang.. Kalau ikutkan aku biar potong pendek terus, biar tumbuh rambut baru.











































Nampaknya kena pergi gunting kat kedai juga la nampaknya untuk potong pendek, sebab perempuan, sekali potong aje, nak potong lain kali entah bila pulak.

10 comments:

blog said...

hello........................................

♥S@R@♥ said...

nampknya khalisah cam xhappy je..hehe

Anonymous said...

helooooooo jugak

-admin-

|arieza| said...

wahh rambut baru!!!!

admin said...

S@R@: masa ni amik gambar dia demam, kat carrefour nak balik rumah..

admin said...

arieza: tu la ingat nak potong rambut cam ko, tapi tak bleh plak.. haha

onniey84 said...

seksinya bibir khalisah ;)
cute

admin said...

onnie: seksi? wow! haha

|arieza| said...

haaa ape kate suh khalisah kalerkan rmbut dia mcm akak arieza dia yg cantik sopan & manis ni.. hahah

admin said...

arieza: dah cakap kat dia macam tu ari tu tapi dia demand nak adiah dulu dari leicester baru nak.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...