Saturday, November 14, 2009

Hadiah dari rakan Blog! *YES!*

Sudah agak lama aku tidak update blog ini.. nak kata takde masa tu tak jugak.. apa sebabnyer eh (malas la tu!).. Semalam balik keje tak sempat nak usha surat2 dalam post box.. so pagi ni baru rasa nak gi tengok.. selalu ada sekeping dua je surat, tapi semalam banyak pulak..


.: Concentrate pada sampul Pos Express tu :.


.: First time dapat surat kat rumah nih, sebab still tak tukar alamat umah meru lagi :.


.: Penghantar yang bukan misteri lagi :.


.: Inilah dia isi sampul Pos Ekspress tadi :.

Imbas kembali:
Aku telah berjaya menjadi follower yang ke 100 kat blog Izman ni (betul kan man?). Aku tak tau pun ada peraduan untuk menjadi follower yang ke 100 tu.. agaknya dah rezeki aku kot.. alhamdulillah..

Nasib baik expire date dia lambat lagi, 31 Oct 2010 jadi tak perlu tergesa2 la carik kedai KFC/Pizza/Ayamas untuk menebus voucher tersebut.. nanti kalau ada masa free baru pegi la..

2 comments:

izman said...

kalau ko suka, alhamdulillah! itu je yg aku mampu. kalau suatu hari aku kaya macam oprah, may be aku boleh bagi kereta sorang sebijik pulak la pada follower aku yg bertuah.

nurizan said...

ish hadiah free tentulah suka.. lama dah tak makan kfc tu.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...