Tuesday, October 6, 2009

10 comments:

nas said...

hantar lah cni sikit

eiman@nurizan said...

nas: dah abis pun.. nas terer masak bak kek hari jadi.. pos yer!.. haha

luluchen said...

xpe2..xterliur sbb dah dpt ritu..hehe

eiman@nurizan said...

lulu: orang tak kawin lagi tengok kek memang tak terliur.. hahaha

|arieza| said...

aik sepotong je ke kek nye?

eiman@nurizan said...

arieza: dua potong ler.. satu lagi kat dalam yang tak bukak lagi tu..

tu la kalau ari tu dapat kek lapis mau je cucuk lilin atas kek lapis lagi gempak!... huhuh

|arieza| said...

haha kesian.. xpe xpe kang ko mai swk, aku bg satu lorry keklapis swak :p lorry mainan utk khalisah heheh nk? hehhee

eiman@nurizan said...

arieza: khalisah bgtau nak lori mainan dari UK!!

|arieza| said...

wah! sejak bila khalisah tau aku kt UK? advance khalisah ni.. mcm bapak dia.. haha

eiman@nurizan said...

arieza: dah ari2 aku tunjuk gambar ko pakai spek beso tu kat khalisah, jadi dia tau la ko kat UK, aku bgtau khalisah.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...