Tuesday, September 29, 2009

17 comments:

nas said...

yer ke bahagian unta..hari tu makan ingat buah..hehe

eiman@nurizan said...

nas: bahagian unta nih, ari tu kirim unta dapat ni je... jadi ni salah satu bahagian unta la.. haha

nas said...

hehe...anna sudah fenin la..

eiman@nurizan said...

nas: ana pun sudah fenin, tunggu itu cik lulu kasik penerangan.. hehe

luluchen said...

owh..mari saya jelaskan bahagian manakah itu..

tapi sebelum tu nak tanya,dah habis makan ke belum?kalau belum sila habiskan dahulu

eiman@nurizan said...

lulu: dah abiskan ler, takut kang kalu tak abiskan rasa tak lalu plak nak makan bila dibagitau bahagian mana.. haha

luluchen said...

Itu adalah organ pembiakan unta!kih3..sedap tak?lepas ni sape yg makan akan jadi biak

eiman@nurizan said...

lulu: ohh organ pembiakan unta, patut la sedap.. tapi dapat makan sebijik je.. so kurang la biak nyer.. haha

eiman@nurizan said...
This comment has been removed by the author.
luluchen said...

sebijik je cukup..tak boleh makan lebih2,nanti ketagih..dah nangis guling-guling...sape pulak la yang nak pergi mekah,nak belikan untuk mr.eiman

eiman@nurizan said...

lulu: laaa apa susah, bleh mintak adik angkat sara belikan... pak musaed.. haha

luluchen said...

ye tak ye jgk eh...srh dia singgah eiman inn tu skali eh

eiman@nurizan said...

lulu: bleh2 nanti bgtau dia..

izman said...

macam kuih je.... daging unta ke??

eiman@nurizan said...

izman: sebahagian dari unta nih... haha

♥S@R@♥ said...

kehkeh..lawak tol komen korang ni..

psstt..bila la plak sara ada adik angkt nama musaed ni..haha

eiman@nurizan said...

S@R@: tu la ari tu sebelum pegi mintak kirim unta, dapat ni so agaknya sebahagian dari unta la kan..

eh buat2 tak ingat plak yer.. adik angkat dia tu...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...