Wednesday, September 16, 2009

Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri



Andai jemari tak sempat berjabat, andai raga tak dapat bertatap, seiring beduk yang menggema, seruan takbir yang berkumandang, ku aturkan salam menyambut hari raya idul fitri, jika ada kata serta khilafku membekas lara, mohon maaf zahir dan batin.

Ngaturaken sedaya kelepatan ing riyadin niki mugi-mugi Gusti Allah maringi barokah lan rahmanipun. Mangga kita lalekake ingkang sampun kalawingi.. ya intine ngunu lah

ikhlas dari : Nurizan, Nisya & Khalisah..

7 comments:

♥S@R@♥ said...

mr.eiman :

ucapan versi kelate xkan xda kot..xadil ni..kehkeh

eiman@nurizan said...

S@R@: errr... cemana nak kecek nih.. tak tau ler.. ni first time balik raya sana.. tahun lepas balik dah raya kedua dah.. hahah.. nanti nak cuba dengar la ada ke tak ucape base kelate nih..

|a|r|i|e|z|a| said...

haih.. ado sokmo deh!! gapo pulop dok ado! haha last2 jd cam org siam :p

eiman@nurizan said...

|a|r|i|e|z|a| : tu yang selalu diaorang cakap ler.. cakap macam orang siam.. haha.. sawadikap..!

izman said...

selamat hari raya aidil fitri buat ko sekeluarga. mana2 yang terlebih kurang sejak kita kenal dari apm dulu, harap dimaafkan.

eiman@nurizan said...

izman: aku pun mintak maaf jugak la kot terkutuk ko time kat tempat lama.. maklumla keje HR.. hehe.. moga dengan kehadiran orang baru dalam keluarga makin bertambah rezeki untuk ko sekeluarga man..

Anonymous said...

selamat hari raya jugak!maaf zahir batin marang kerapu marang sekeper!hehehe..nak jugak mskkan jawa tuh

-lulu-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...