Friday, September 25, 2009

Khalisah: Gambar Raya di Kelantan 2009


Khalisah: Senyum2 semua, nanti untie arieza nak tengok kita nih..


.: Gambar Khalisah bersama ibunya :.


.: Gambar satu famili plak, serba biru tahun ini :.


Khalisah: Nape ayah tunjuk tanda peace tuh?
Ayah: Nanti untie arieza ketuk pale ayah lagi.. tu kena tunjuk peace kat dia la nih


Khalisah: Dah malam la ayah, nak amik gambar lagi ker?

P/s: Selamat hari raya bagi anda yang beraya di perantauan.. haha

10 comments:

|a|r|i|e|z|a| said...

ala syumelnye khalisah.. ngape la daddy khalisah x comei pun! hahahah.. xpe xpe nnt aunty arieza bawak khalisah raya kt UK pulak ek? toksah tggl ngn daddy dah.. sbb daddy suke main ketuk2 paler!

eiman@nurizan said...

arieza: kalau daddy dia comei dah tentu anak dia tak comei.. hahah

stingray said...

makin tua aku tengok eiman ni....

nas said...

geram tul tgk si khalisah tu rasa nak tarik2 je pipi dia

eiman@nurizan said...

stingray: alorr ko ngan aku sebaya wei.. aku tua ko pun tua gak ler.. haha

eiman@nurizan said...

nas: uiii jgn tarik pipi, nanti khalisah karate tangan tu karang.. haha

luluchen said...

Sepasang Kurung Biru

Tiada salam atau ucapan
Tiada pesan tanda ingatan
Suasana penuh keriangan
Ku teringat pada seseorang
oh...

Di hari yang berbahgia ini
Hatiku kosong dan sepi sekali
Betapa manis kenangi lalu
Menyambut raya bersama denganku
oh...

Tiada bisikan lembut yang ku dengar
Hanya suara azan sayup bergema
Masih kurasakan hangat tanganmu
Di pagi raya bersalam dengan ku

Tetamu datang tetamu pergi
Namun tak tiba orang ku nanti
Hanya sepasang kurung nan biru
Menjadi teman mengubat rindu ku
oh...

p/s: tu bukan tunjuk peace,tunjuk 4ringgit duit raya tu khalisah...

eiman@nurizan said...

luluchen: wahhh siap ada lagu lagik.. ohh baru tau duit raya rm4 eh.. apa lagi meh la kasik utk khalisah.. haha

stingray said...

sekurang-kurangnya aku nampak muda hahahaha

eiman@nurizan said...

stingray: gambar tu aku saja superimpose kasik macam tua.. hahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...