Thursday, September 10, 2009

Geng Pengembaraan Bermula - Upin & Ipin [2009] DVDRip XviD-KaRL[JWG]



Sipnosis

Geng Pengembaraan Bermula ini, bermula dengan kes kecurian buah-buah durian di kampung Durian Runtuh yang mana banyak perkara pelik juga berlaku sehingga pihak stesen TV turun membuat liputan. Badrol, budak bandar yang datuknya telah diwawancara oleh stesen tv tersebut telah terdetik hati untuk balik kampung menjenguk datuknya.

Badrol ini macam tak pernah balik kampung sendiri-sendiri jumpa atuknya (well… terus terang… budak-budak bandar sekarang banyak camtu) di Kampung Durian Runtuh. Dia pergi bersama rakannya Lim Guan Eng.. ehh.. salah salah salah, Lim saja. Dalam perjalanan pulang ke kampung, bas mereka rosak dan mereka terkandas. Kemudian menumpang lori untuk sampai ke Kampung. Setelah sampai di kampung, Badrol yang mohon mencari rumah datuknya yang dia sendiri tak tahu kat mana? Jadi sini muncullah watak Upin & Ipin, menunjukkan jalan ke rumah datuk si Badrol. Keesokkan harinya mereka pergi ke kebun durian, mereka menemui tapak kaki yang pelik di dusun tersebut dan bermulalah beberapa babak yang… Mereka juga bertemu Opet! Siapa Opet? haaa! korang kenalah tengok sendiri cerita ni!.

Genre: Funny
Release Name: Geng Pengembaraan Bermula - Upin & Ipin [2009]
Release Date: 09 September 2009
Size: 700 Mb
Quality: DVD Rip - XviD 672 x 288 756kbps,audio dolby 5.1 - 128kbps VBR MP3
Runtime: 1hour 34minutes
Filename: Geng Pengembaraan Bermula - Upin & Ipin [2009] DVDRip XviD-KaRL[JWG]

kredit to: karl
source: Jiwang Torrent

Support industri animasi Malaysia.. belilah yang original.. hapuskan cetak rompak..

2 comments:

nas said...

blh je support bro tapi tlg lah belikan..

eiman@nurizan said...

nas: kalau nak mintak belikan, bleh je.. cas kos penghantaran, kos pembungkusan, gaji.. hmmm semua sekali RM50.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...