Friday, August 7, 2009

Duit RM50 baru..



Agaknya dah lama note RM50 ni keluar yer? tapi baru semalam aku dpt merasainya (rasa pakai tangan je la..) selalu tengok orang pegang je. Kertasnya agak pelik jugak ler.. tak macam duit2 lain.. agaknya teknologi baru la kot..

Jadi bila dah dapat note RM50 ni rasa sayang pulak nak guna.. ingatkan nak simpan je... tapi simpan lama2 plak karang rasa nak pakai pulak.. nak kasik kat orang takde sapa plak yang nak agaknya.. ada ke orang nak? hahaha

2 comments:

luluchen said...

tak nak,tapi nak 20keping!

eiman@nurizan said...

lulu: nak 20 keping? nanti gi rompak bank dulu..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...