Thursday, July 2, 2009

Syurga Cinta [2009] DVDRip XviD-KaRL[JWG]

.: Front Cover Filem Syurga Cinta - DVD Version :.

Kredit goes to:
Torrent Jiwang CC <-- click here to join Uploaded by Karl yang hensem Genre: Lova/Religion Directed by: Ahmad Idham Starring: Awal Ashari,Heliza,Haziq,Fizz Fairuz Release Name: Syurga Cinta[2009] Size: 700 Mb Quality: DVD Rip - XviD 672 x 288 756kbps, Tweaked English LiNE audio - 128kbps VBR MP3 Runtime: 1hour 24minutes

Sipnosis

Irham, berusia lewat 20-an anak kepada pasangan Tan Sri Zakaria dan Pn Sri Mahani telah membesar di luar negara sejak berumur 12 tahun lagi. Dia telah bersekolah dan bekerja di sana untuk beberapa tahun dan pulang ke Malaysia kerana perlu mengambil alih syarikat milik keluarganya. Kerana terlalu lama di luar negara, cara dan gaya hidupnya tidak ubah seperti orang barat.

Sekembalinya ke Malaysia, Irham telah bertemu dengan rakan-rakan lamanya ketika belajar di luar negara iaitu Zainal dan Alex yang sangat mengenali hati budi Irham. Irham sememangnya seorang lelaki yang handal memikat gadis yang diinginkannya. Alex dan Zainal sering kalah jika bertaruh. Bagi memastikan Irham kalah, mereka mencabar Irham memikat gadis bertudung kerana mereka tahu Irham tidak menyukai gadis sebegini.

Gadis tersebut adalah Syuhadah, seorang gadis moden namun masih mempertahankan nilai-nilai sebagai seorang muslimah sejati. Dia merupakan anak yatim dan dijaga oleh datuknya sejak dari kecil. Walaupun hidup mewah namun dia tetap dididik dengan didikan agama yang cukup. Irham melakukan pelbagai cara untuk memikat Syuhadah yang secara kebetulan merupakan guru agama di sekolah adik angkatnya iaitu Ikmal.

Hubungan Irham dan Ikmal yang tidak begitu baik sebelum ini menjadi lebih baik apabila Irham memerlukan bantuan Ikmal dalam menjayakan ’misi’nya. Melihat ’ketulusan’ Irham yang berpura-pura mendalami ajaran Islam, hati Syuhadah terbuka untuk menerima Irham sebagai kawan dan dalam tempoh berkawan dalam diam-diam wujudnya perasaan kasih dan sayang. Irham pula sedikit sebanyak dibimbing oleh Syuhadah sehinggakan dalam tempoh sebulan tanpa dia sedari dia telah melaksanakan tanggungjawabnya sebagai seorang Muslim dan dia merasa selesa dan tanpa disedari telah menunaikan tanggungjawab sebagai orang Islam seperti mendirikan solat.

Namun tempoh sebulan telah pun tamat dan Irham perlu berjumpa dengan Zainal dan Alex bagi menunaikan janjinya dengan membawa Syuhadah. Di depan Zainal dan Alex Irham telah berterus-terang kepada Syuhadah bahawa dia cuma ”suka-suka” dan bukannya benar-benar jatuh cinta kepada Syuhadah. Syuhadah yang mendengar pengakuan itu benar-benar kecewa. Sudahlah dia susah untuk menerima cinta dari seorang lelaki kini lain pula jadinya. Syuhadah telah membawa diri pulang ke kampung. Irham menang pertaruhan tetapi dia gagal menafikan perasaannya yang sebenar terhadap Syuhadah.

Bagaimana Irham menangani perasaan tersebut? Berjayakah Irham memenangi kembali hati Syuhadah yang begitu kecewa dengan apa yang berlaku? Segalanya bakal terjawab dalam SYURGA CINTA.



.: Screenshot filem Syurga Cinta DVD Version :.

Balik rumah karang baru nak start download, harap dua jam bleh siap la then blehla layan kat DVD Player.. haha..

Note:
Segala request utk mendapatkan file ini agak sukar la.. kena ada pengerasnya nih.. keh keh keh

7 comments:

luluchen said...

fuh!sudah ada,nak2!yeay!bekas dvd tu keras la..sakit jgk kalau jatuh hempap kaki (dah penah kena)

eiman@nurizan said...

lulu: nanti fikir dulu la nak bagi ke tak eh?? hmm

nas said...

mmg kaki cetak rompak ni..hehe
nnt bagi satu yer..

eiman@nurizan said...

nas: jap tengok kaki.. takde plak cetak pape kat kaki.. keh keh keh

♥S@R@♥ said...

peminat heliza dh dtg ni..nk tangkp mr.eiman..haha (tapi jgn lupa bg pinjam ea..)hehe

eiman@nurizan said...

s@r@: dah kena tangkap tak bleh kasik pinjam la camni.. hehe

♥S@R@♥ said...

klu kena tangkap biasanya ng CD tu sekali kena rampas..so boleh la tgk.. klu xcaya cuba tanya anak en.polis..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...