Tuesday, June 16, 2009

Perjalanan Hari Rabu - Training @ Wangsa Maju

Selamat Pagi... awal pagi aku dah menaip post nih.. kenapa? haha.. malam ni khalisah takmo tido plak.. jam dah menunjukkan pukul 3 pagi.. pagi ini sebenarnya ada training kat wangsa maju... betul2 depan carrefour wangsa maju.. mana aku tau nih?? tau la sebab sebelum ni dah penah gi sana, rasanya dalam 2 bulan lepas kot.. ada training kat situ..

Training ari ni kira sambungan training yang ari tu gak la.. training pasal FEA.. apa ke benda FEA tuh? bagi yang tak tau sila google la eh.. hahha.. FEA tu sebenarnya adalah singkatan bagi Finith Element Analysis.. sekali tulis english plak.. apa benda FEA tuh? nak kasik korang paham camni la bagi yang tak paham ler.. kira satu software yang digunakan utk menganalisa proses pembuatan sesuatu produk dalam komputer.. tak perlu buat sample banyak2 kali, trial and error... bila ada software ini dapat menjimatkan masa dan tenaga nak buat sample dan dapat mengurangkan kos.. betul ke kurangkan kos, padahal software tu aje harganya dah dekat 200k.. license tahunan hampir 20k.. haha lu pikirla sendiri..

Hari tu pegi ramai2 satu kereta.. so aku pun tak ingat sangat jalan nak gi sana.. hari ini aku nak gi sendiri la.. antara kelebihan pergi sendiri, tak yah gi opis dulu - trus pegi, balik trus balik rumah ler.. kekurangannyer? jgn sesat sudah ler.. aku usha gak la google maps dan inilah hasilnya...



tgk macam senang jer.. dari kesas trus sampai exit AU5.. bla bla bla.. harapnya tak sesat ler.. kalau sesat aku balik rumah je la. hahah

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...