Saturday, November 8, 2008

Proses Buat Header...

Malam ni aku duk pikir2 apa nak buat.. tgk blog aku cam sengal je.. lagi2 tang header tuh.. cam tak best je.. ada gak mintak tolong designer tolong buatkan.. tapi entah ler ada dibuat ke tidak.. so aku blasah je la buat sendirik..duk usha2 kat google tgk template yang ada.. tapi sume tak menarik plak... last2 amik keputusan try buat sendirik.. jadik hasilnya macam tu la.. tu pun main bedal je.. ntah ok ke tak..



aku buat pakai photoshop cs3.. takde plak sesapa nak ajar cara nak buat tuh... main tekan2, godek2 kat brush tu plak... design simple camtu pun dah amik masa dua jam nak siapkan.. kalau lagi complex tak tau la mau berhari2 baru siap.. so setakat ni aku guna header tu dulu la then kalau dah bosan nanti try buat yang lain lagi...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...